torsdag 13. desember 2007

REISERUDÅ
Lørdag 5 Januar: Oslo til London, videre til Hong Kong samme dag
Onsdag 9 Januar: Hong Kong til Thailand
Mandag 14 Januar: Thailand til Singapore
Fra Singapore til Bangkok via Malaysia, Kambodsja, Vietnam og Laos
Tirsdag 19 Februar: Bangkok til Kina
Fredag 7 Mars: Kina til New Zealand
Lørdag 22 Mars: New Zealand til Australia
Mandag 7 April: Australia til Fiji
Torsdag 24 April: Fiji til Los Angeles
Søndag 27 April: Los Angeles til Jamaica
Mandag 5 Mai: Jamaica til Miami
Fredag 9 Mai: Miami til Mexico
Mandag 19 Mai: Mexico til Cuba
Onsdag 28 Mai: Cuba til Costa Rica
Onsdag 4 Juni: Costa Rica til Peru
Tirsdag 10 Juni: Peru til Brasil
Torsdag 19 Juni: Brasil til Sør Afrika
Fredag 20 Juni: Johannesburg til Capetown i Sør Afrika
Så er det Safari i 24 dager, den går gjennom Namibia, Botswana, Zambia og Zimbabwe:)
Tirsdag 15.juli: Sør Afrika til Norge
Hjemme igjen 16. juli, ta godt imot oss;)

3 kommentarer:

Hanna sa...

Helu :)
Saa kjekt at daakke har lagt daakken blogg! Saa fine maade aa faa fylla me paa eventyraa dokkars..! Steike meg, di eventyraa begynne jammen snart..! Heldige folk :) Moeje kjekt og spennanes aa sjaa og oppleva i denne verden ja! Klem fraa meg i Ecuador (uden den minste anelse av julastemning, men gla forde ;)

Anonym sa...

eg ska fylla me! Gjett om eg ska:) Åsså reise dåkkår fra BRasil t Sør- Afrika på bursdagen min:) Kjekt å vida kor eg har dåkkår her i verden:) klemklem

Anonym sa...

Hei hei dere backpackerjenter fra Rogaland. 1 uke siden jeg kom hjem fra min 4. eller 5. fantastiske rundtur i Sør-Øst Asia. Skulle bare innom og lete opp en barnehage i Bangkok som vi donerte penger til i går, da jeg kom over deres fantastiske nettside. Måtte bare lure innpå, fordi jeg elsker reiser (backpacking) og eventyr. Ser dere har vært innom flere land jeg har besøkt tidligere og det er så kjekt å se andres inntrykk, men alt det andre dere får med dere er jo så fristende. Det stilige er at dere er fra lokalen rett utenfor Stavanger her. Vil bare si at reiseruten er imponerende og at jeg ønsker dere lykke til videre, heldige dere. Ble helt gira igjen, blod på tann for å si det slik, og er klar for ny tur med en gang samboeren min sier JA;) Hilsen Anne