tirsdag 29. april 2008

Los Angeles























Wow, siviliserte strok igjen, hehe=) behovet for "skikkelige" butikkar begynte aa gjera seg gjeldane=) aa gjett ka me fant?! H&M=) shoppping blei det jo litt av, men det sgo bare mangla! Eivor fant seg ein CD-butikk, saa den va jo greie. Det e akkoratt som ein legeplass paa et kjopesenter; du levere ongane der naar du komme og saa hente du di naar du sga heim=)

overgangen fraa Fiji te California va store. 24. april blei et 19 timar langt dogn. det betyr at samtidigt som me hoppa i fallskjerm paa Fiji va me aa spiste paa Mc Donald's i LA. det fyssta dognet i statene utnaytta me max og sov i 14 timar=) herligt!(med et lide minus at han saa sov ove Linn laag aa heiv ting paa baade meg og hu.. loyen va ann, sov med sgo aa greier..)

Dagem ittepaa tog me turen te universal studios hollywood=) bra altsaa! fekk sjaa masse filmeffekter=) sinnsykt imponerane kor enkelt alt e! alt bortsett fraa teknologien.. aa saa fekk me sjaa Wisteria Lane (tilgji meg om det e skreve heilt paa haave!), der di spele inn frustrerte fruer (di holdt faktisk paa akkoratt naar me va der, men me saag bare saanne bag kameraet folk). +masse aent=) det blei ein travel dag, hehe!

Ellers har me gaatt the walk of fame, vore paa kjendissightsing. hehe, ein bler kjorte ronnt aa faar sjaa husaa te kjendisar, plasser di har blitt tatt med prostituerte, krasja og spelt inn filmar.. me va ein tur (elle to) paa venice beach=) kjempe fine strand med moje liv! va nesten der di spelte inn baywatch (aa som jan ove alltid seie, nesten betyr ikkje.) Margrethe tog seg aag ien tur te sjomannskjerkaa aa fekk seg norske melkesjokolade, knekkebrod og kredittkort;)

USA e jo som alle har horrt stort. folk ede som naagen heltar, og enkelte bere preg av det.. Folk e veldigt hjelpsomme og tog godt imod oss=) det mesta me saag har me sitt paa TV, og daa e det jo alltids stas aa sjaa det i real life.

Einaste eg egentligt vill ta som et minus va at Robbie (viss det sgo var tvil e det sjolsagt Robbie Williams d e snakk om) dessverre aldri dokka opp paa den dateen eg hadde planlagt. gjere seg saa navla vanskelige aa faa tag i at det halva konne vore naakk.. men eg fekk sitt huset hans daa=)

Me e naa komt oss te Jamaica, men si me ikkje har gjort saa moje aent enn aa sova aa se paa TV (sperge jenter ja, men te aa me dei maa ta et pust i bakken av aa te;) ) fole eg kje det e vits i aa skriva om det ennaa. saa vidt me slapp inn i landet daa, det kan jo nevnast.. alle blei avvist med passkontrollen i fysste omgang. ka som skjedde kan dokke jo lura paa, hehe, dramatikken fortsette - se hva som skjer;)

10 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå, for et luksusliv dåkke leve då! Me andre slide me eksamenar å vente på sommaren, dåk har liksom kremen av alt:D Eg unne dåkk d besta;) Men, d e på tide dåkk snart komme heim, e liksom kje heilt d sama når dåkk e så långt vekke. Har mesten tri månar igjen då, kan kje sei dåkk får for lide ti.. Eller?:) Eg må jaffal få sei at eg e veldigt gla i dåkk, å at eg e gla for at dåkk oppleve så møje fint! Masse klemmar fra mei:)

Marita Sandanger sa...

dokk maa gaa inn paa:
http://www.phangan.info/haadtian/
aa se om dokke ser naagen kjente;)

aa vett dokk ka?! mens eg va i hpllywood aa leida itte kjendisar reiste godeste kurt nilsen med ferjaa mi ("M/F Stavanger")..

Anonym sa...

Nesten betyr ikkje, ja :P ikkje feil å bli sitert på sånt.. Såg et bilde inne på den sio.. Ikkje værst å klara å bli reklame mens dåke e ute å reise.. =) Ska ut å reisa eg og snart, t Hellas.. BLir digg! Klem fra meg!

Anonym sa...

Ka f? kem så "ligge over Linn" og "hive ting på na"!!!!

Linn Berge Vormedal sa...

Ein domme mann :( Han odela haankleet mitt og med naage ekkelt gosj! Aa saa heiv han ekkle sure sokker oppaa sekken min! Hmpf!

Anonym sa...

Her blei der liv rai rai ( me blir glad når der e nytt på bloggen )
Kom på DDE når du skrive om at dokke har vore på kjendisjakt.Dei reiste jo med "ferjå di" å du trudde d var någen så reiste ofta med dokke si du drog kjensel på dei.Kan vera mange kjendisar så har gått deg hus forbi...lika greit forsåvitt...
Mamma e glad Roddie gjere seg så navla vaskelige, haha

Kjempekjekt med store pakke fra Kina, den tok si tid mem store stas når den kom. Tenk at jakkane passa på oss alle, d var ikkje verst..Dei lukta litt rart men d e vel slik luktene e der.....

Igår fant me kattungane t Moppen, 4 søte små.. ( någen så vil ha ? ), snart får Marita sin katt og,så d e berre å ta kontakt....

Kos dokke videre!!!!så forsette eg å telle ned, om 11 veker har me dokke hima...

Klem fra mamma på Fogn

Anonym sa...

Sorry at eg skreiv Robbie sitt namn feil ( får nok snart ein sms fra jamaica)
Morå e kje så store fan så dotterå for å sei d slik haha

Anonym sa...

Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil vi gratulere. Alle i ring omkring deg vi står, ja se nå vil vi marsjere. Bukke, nikke, neie, snu oss omkring. Danse for deg med hopp og sprett og spring. Ønsker deg av hjerte alle gode ting, og si meg så hva vil du mere? Gratulere!

GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN, EIVOR! Håper den blir fin! God tur videre til Miami, alle sammen!

Mange bursdagsklemmer fra mamma, pappa, Marianne og Elisabeth

PS. Vi har sett i bursdagsboka at den perfekte gave til deg er en hoppeball, så den er allerede innkjøpt! :)

Anonym sa...

Fallskjermhopping og haidykking. Ja, dere er noen tøffe og modige jenter! Ingen tvil om det.

Skjønner det er bursdagsfeiring på gang igjen. Da vil også jeg få føye meg inn i rekken av gratulanter og si GRATULERER MED DAGEN, EIVOR! Bursdagsklem til Eivor fra meg.

Håper det kommer noen flere bilder snart. Det er jo alltid spennende å se hvordan dere har det.

God tur videre til dere allesammen!

Hilsen Jan F.

Anonym sa...

Hei allle 5!

Den fortsettelsen, ka tid komme den?
Vente i spenning, klare snart kje venta lenger!!!!!!!!