lørdag 5. april 2008

Surfebabene i Australia! HAVE FUN, LOOK COOL;)



















































































Naa e me i Byron Bay og e akkurat ferdig med vaart 5 dagers surfekurs :) Me e blitt kjempe flinke! I alle fall innimellom ;) De fyste dagene va me merr under vannet enn over, men me laerte teknikken ittekvert. Det har vaare ein kjekk men slitsom uke. Me sto opp ca klokkaa 07 surfa heile dagen, foer det blei lange netter med baalkos paa stranden. Me fekk masse god mat innimellom det heile :) Strendene me va paa va nydelige, og ein av dagene saag me delfiner saa lekte seg i bolgene og ein fin liten kenguru :) I et tre ved siden av rommet vaart bodde det ein "possum" (ligne paa ein blanding av ein ape og ein katt) saa Sandanger va saa heldige aa faa klappe.
Naagen av oss e litt glad for at me har naa ein liden pause fra sufingaa pga skrubbsaar paa kner og diverse steder, blemmer i hendene, gangsperr og vonde fotter - men me vil alle prove aa surfe paa Fiji saa me ska t i over i maarraa :) Saa planen e at me i maaraa ska ta buss t Brisbane og fly derfra paa mandag. Me kose oss masse her paa andre siaa av jordkloden! Tenke paa daakkaar der hjemma!

6 kommentarer:

Marita Sandanger sa...

Aa ha det kjekt va jysla lett, men det aa sjaa kule ud maatte me virkeligt legge sjelaa i faar aa faa te.. men fy fader saa kjekt=) aa det maa jo seiast at me adle kom oss opp i staaande allerede fysste dagen! me imponerte vertfall oss sjol=)

naa sga eg aa eivor ud aa surfa i byron bay!

Anonym sa...

Heia jenter...
Syns nå dokke såg rektigt så kule ut eg. Hvis eg kunne blitt halvparten så kule, sko eg vært fornøyd ;o)
Det såg kjempespennande ut spør du meg..

Så nå går turen til Fiji ja... Hørtes jo fantastisk eksotisk ut det og.. Bare litt misunnelig... ;o)
Takk for kortet forresten Marita. Du e go'e ..

Kos dokke rektigt videre adlem samen. Kjekt å lesa litt igjen på bloggen, -ska kje vær mange dagene uten livstegn før eg begynne å lura.. Dokke har rett og slett skjemt oss litt ut...

Klem fra tante-tone

Anonym sa...

Ååååå, d såg kjekt ud! Dåkk får lera d videre når dåkk komme heim ijenn;) Hehe, d kunne jo blitt ein opplevelse.. Kos dåkk videre då, nyd sol å sommar!

Anonym sa...

Hahahha -sexytime Linn, sexytime :D Diggbare photos! Eg må si, eg komme te å føle meg mye gladere når eg vet dokker e på Fiki, på vei te US of A og meg - ok ikkje meg, men same land vertfall. Nok en gang - ka skjer me velge LA? Men anyways, nyt de siste dagene i Australia og have fun! hahahahah, de bildene.... Loves it! Og LOVES at det e DU som skrive for ein gangs skyld! Kløymer fra New York!

Anonym sa...

Hei surfebabes! Dere opplever jammen mye artig! For en stund siden var det dykkekurs, nå surfekurs. Og så fem dager da! Det må jeg si er bra innsats!

Og Marita, dere imponerer ikke bare dere selv, dere imponerer meg også med at dere i det hele tatt kom opp i stående på de brettene. Det er nok IKKE lett. Og jeg er enig med Tante Tone, for jeg synes dere ser ordentlig kuule ut jeg. Fine bilder av dere på rad iført surfedrakter og der dere alle står med brettene på høykant. Og et hærlig dobbelportrett av to kuuuuule surfebabes iført like solbriller :-)

Også mange spennende actionbilder fra surfingen. Ser at dere har kommet dere opp i stående. Men på noen av bildene er det noen som har en skikkelig rompeknekk, og på andre bilder ligger det mer eller mindre strødd med jenter rundt i vannet (hehe) :-) Skjønner godt at dette ikke er lett. Har så vidt prøvet vindsurfing selv. Det var IKKE lett!
Kos dere videre allesammen!
Og god tur til Fiji!

Hilsen kollegaen til Eivor.

Anonym sa...

Wow! dere ser jo skikkelig proffe ut! surfing er skoi...

Kos dere videre=)