mandag 19. mai 2008

17. mai i bilder=)






































6 kommentarer:

Susanne sa...

Marita i rødt, hvitt og blått. Tjohei;P

Anonym sa...

Mange fine 17. mai bilder!

Jeg er imponert over at dere hadde skaffet (eller hatt med fra Norge?) norske flagg. Og så legger jeg merke til at dere har Nugatti på bordet (he-he).

Det neste turmålet, Cuba, må jo være veldig spennende og interessant. Noen jeg kjenner som har vært der karakteriserte det som "et u-land med et stort hjerte".

Blir spennende å få høre hvordan dere opplever det. Ser fram til neste reiseberetning.

God tur videre alle sammen!

Hilsen Jan F.

Anonym sa...

Hipp, hipp, hurra!

Kjekt å sjå at dokke fekk feira 17.mai dokke og.
Som tante Tone har skrevet, hadde me fint vær i Stavanger. Litt kald vind frå nord, men finaste været i landet, då kan me jo kje klaga.
D e jysla spennande med nytt på bloggen, lige d!!!!!!
Tronds kommentar te Marita blondine: hu så hadde så fint rødt hår!!
D e då di ska stå i stil te norske fargar!! Litt uvant, men tøft!

Ser og hørres ud så dokke fremdeles har d fantastisk: Komme te å bruga d nesta året te å bearbeida alle inntrykkå. D e kje mange så oppleve så møje så dokke har gjort di siste mnd.

Hb dokke har d supert på Cuba, antar dokke e der nå. Glede meg te å hørra frå dokke der.

Goe klem te adle fem!!!!

Anonym sa...

Næmmen......., blondine ??????? Så fiiiiiin du va ;o)

Anonym sa...

Sååå fine bilder :) Fine flagg og fine jenter (og Camilla høres ut som ein dame på 40 I know I know).

Linn Pinn Sukkerspinn: Eg glede meg te å se deg igjen. Merke at når store ting skjer så trenge eg ein liten mongo-nei mango-klem fra deg.

Kos dere videre!

Klem fra Camilla, 40

Marita Sandanger sa...

Naturen motarbeide meg, saa te slutt ga eg itte aa farga det. eg lige det ikkje,hehe,og rodfargen komme tebage saa snart begge fodne e i heimlandet=)

aa for dokk saa ikkje la merke te det saa holdt eg ein hai paa dt eina bilde!

kjekt aa horra dokk hadde ein flotte 17.mai=) (eg og!)
KNIB=)