mandag 12. mai 2008

Miami!=)










Fant ut d va lurt med ein forklaring t desse bildene og kanskje nevna ka meir me fant paa i Miami!;) Itte at vaar kjaere venner hadde forlatt oss for aa dra t Disneyworld for aa ha det goey
fant me ut at me maatte ha d like goey. kremt, me blir kje paavirka av kvarandre naar d gjelde spraakbruk og slikt naage..bare litt. D blei t at me daa saa klart maatte gjer d kjekkaste me vett; shopping. Ja, den fuste dagen begynte me klokkaa 9 og kom t bage naage oeve 12 timar itte paa, daa hadde me kjoept ein del for aa sei d saann. men visse faar aldri nok og dagen itte, va me paa an igjen. saann gjekk no dagan.. ellers blei d tid t ein liten tur paa kino for aa se "Made Of Honor", ein film me alle 3 likte og som me egentlig godt kunne tenka oss at hadde vart litt lengre. Forresten spiste me medbrakt frokost under ein palme og lunch paa ein fancy cafe.
Dagen daa vaare kjaere kom t bage blei me alle veldig glade paa postkontoret.
Men Margrethe var ennaa ikkje ferdig med shoppingaa og naagen maatte jo passa paa na;D saa eg blei noedt t aa bli med ein tur t Hard Rock Cafe, Disney store og Victoria´ secret for aa faa foelelsen av at ok, d e greit naa, eg har shoppa nok. ehe.. Me hadde d gildt!=)
Om kvelden drog me t flyplassen fordi flyet vaart sko fly t Mexico tidlig dagen itte. Fekk naagen timar soevn der foer me drog videre:)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, så brune dåkk e!:D Har du d bra, maritus?=) Nå e der sol her åg, så eg ska prøva å ta deg ijenn. Heh.. Håbe du kose deg masse, me snakkes snart! Glapådu:)

Anonym sa...

hei marita ! nå e du i mitt paradis. det va sund at eg ikke var der samen med deg men det ska me få te eim dag.eg ska kjøpa hus i tampico som ligger mitt i den mexsicanske gulf. du e nå ytters ute på spissen der to hav møtes.håper du finner litt av mitt mexsico der maten er fersk og vakumpakking e fremedord og kor der ikke finnes eer som tilsettningstoffer kor verden går sakte og folk e glade ,gjestfrie og tolker lover til det beste for de fleste.og at indianere e som folk flest,kos deg tenker mye på deg håper du flørter mye man e bare ung ein gang,gjør alt som eg ville ha gjort,hopp på de tog som går forbi og husk man treger mest på de tingene me ikke gjorde når me hadde skjangsen, får du det til så anbefale eg ein tur til vakre TAMPICO tusen millioner klemmer fra lespevenninda til mor de

Marita Sandanger sa...

du Ingvild, du Ingvild=)! eg ler meg skakk (og dei andre trur du e galen! eg seie kje mod... hehe. stygt aa lyga, you know)

Tampico for ble neste gong eg e i mexico og besoge deg og din skokk med ongar. Me e naa i Tulum, et godt stykke fraa.. Men mexico e konge! nydeligt fint, krittkvide strender, ogler, koselige byar og hyggelige folk=)

Goe knib te adle der heima (sgo gjerna vore heima aa feirt tenaaringssysteraa mi - eg savne na slig!)

ps. husk aa feir 17.mai paa beste Fognvis! FOGN, FOGN, DU E BRA! INGEN PLASS E SOM DENNE STAD! HIPP HEISANN HURRA!!

Marita Sivertsen sa...

Hei Camillus!;) Har d heilt kanonfint! Koss e d me deg som e gifteklar aa greier?=)
merka fust i dag, naar me va paa strandaa at me faktisk har faatt ein go del meir farge enn eg hadde trudd. saag nemlig naagen som va saa kvide som me normalt ville vaert, og d va litt forskjell ja..:) lykke t me solingaa og ha d saa bra saa lenge! sjaaast om ca 2 maanar! Gla i deg og!!=)

Anonym sa...

HURRA - HURRA for 17. mai!

Gratulerer med dagen i dag til Eivor, Margrethe, Marita, Marita og Linn!
Og gratulerer med dagen til alle blogglesere!

Håper dere får en fin 17. mai der dere er! Her i Oslo har det så langt i dag (kl. 1300) vært regn og SLUDD (ja, det kom faktisk snøfnugg), vind og ca 3 grader. Ikke særlig bra vær med andre ord.

Ser fram til flere reiserapporter, og så håper jeg vi får høre hvordan turjentene har hatt det på 17. mai i utlandet.

Hilsen Jan F.

Anonym sa...

Hei igjen.., og vel øvestått nasjonaldag.
Sjøl om eg ikkje har vært på Fogn å ropt det lokale heia-ropet, så har me hatt ein strålande feiring i Stavanger, med sol fra nesten skyfri himmel, rektignok litt kaldt fra morgenen av (passelig bunad-temperatur), men for ein gangs skyld ein nydelig dag.

Regne med dokke nynna nasjonalsangen dokke og, og kanskje også av den grunn fekk litt ekstra hjemlengsel.. he-he..

Me nærme oss styggeligt juni jenter, og jammen meg e det ikkje så aaaaaltfor lenge te me har dokke hjemma igjen. Snakkte med mammen på Fogn ein dag, og når eg sa at dokke snart komme hjem, så va u ikkje heilt enige i det. Syns nok ennå det va litt for lenge te ja.... ;o) Men, -2 måneder går fort, og vips så e dokke her. Kan snart begynna å gleda oss ;o)

Kos dokke i Miami, regne med dokke e der ennå ;o)