søndag 10. februar 2008

Ein misfornoyde sorlending...

"Me kommer til nye land hela tida, saa me maa jo smaga paa melkaa i nye land hele tida liksom... Eg trenge saann saa e i melkaa liksom..."
ja da, hu faar sagt det den tutaa der=)

me har aag et moje diskutert tema: bor me skrubba huden elle skrubbe vekk fargen med det sama? (eg meine skrubbing e tingen, e jo kjekt aa var reine, hehe=) )

OG TE ADLE VAARE KJAERE MODRE: GRATULERA MED MORSDAGEN!!=)
(traff rette sondag og i aar, mamma;) )

Kan aag faa med at me kjorte sykkeltaxi i gaar; eg, Margrethe og Marita=) adle paa ein (di e designa for ein for aa sei det saann..), men det gjekk jo rullan det! stakkars gamle maen trodde seg jo nesten i hjel, pusta aa peste meg i nakken. Marita satt i sede med Margrethe paa fanget (vertfall saann ca..) og paa toppen (bage marita) sad eg=) det va ein opplevelse i ein heilt sinnsyge trafikk for aa sei det saann! me sveiva oppi loftaa aa va sikre paa at me sgo velta kvart sekund - men itte ein halvtimes tid blei me satt av. Resultatet va at ikkje bare han saa sykla hadde faatt goe trening; ei folte seg raukjorte, ei lurte paa kor lenge det kom te aa var for hu konne gaa normalt, mens hu sista synsa hu hadde saade ganske godt=) vaare varmaste anbefalinger;)

5 kommentarer:

Anonym sa...

1000takk for d !!!!! uten oss mammaer hadde dokke kje vore jordå rundt...
Når dokke drikke melk der dokke e så e d kansje kje så løye dokke har litt vondt i magen???
Å t Linn , d e berre Fognatomater så e trygge å eda...

Klem fra mamma på Fogn

Marita Sandanger sa...

eg lige kje melk!

Kine sa...

heihei linn!! Saa bra du fylle me paa bloggen, eg har faat me meg dokkas blogg og... veldig kjekt aa lesa siden me nesten reise i fotsporaa dokkas.. naa e me komt oss t bangkok.. har vore her i 4 dager, 3 av de paa sykehus.. 3 av 4 blei matforgifta, saa foele me deg naar det gjelde sykhus.. hehe.. kan forresten fortella at sykehuset her i bangkok va supert.. ingenting aa klaga paa! men eg e vannvittig glad eg kan bevga meg fritt rondt igjen ude.. fortsetta paa eventyret liksom..digge det!.. mene dokk maa kosa dokke videre.. bare sei om du har naagen tipse te oss. neste stopp blir cambodia og vietnam... kosa dokk! Have fun, go mad!

Anonym sa...

Elske å lesa på bloggen dåkkar! Lykke te videre jenter, glede meg te dåkk e tebage i Norge ein gong:)

Anonym sa...

Miss you!