fredag 8. februar 2008

Ho Chi Minh, Vietnam





























Paa tide med et lite livstegn;p
Tidlig onsdagmorgen reiste me med buss i fraa Phnom Pehn og Kambodsja. 6-7 timar, saa va me framme i Ho Chi Minh City! Paa bussturen blei Linn verre saa naar me kom fram va d bare aa finna ein plass aa lempa bagasjen(der me fremdeles bur), foer me fant oss ein taxi for aa komma oss t sjukehuset for aa se om der va naage hjelp aa faa.
Me gjekk for det fusta som det stod om i "Lonely Planet" bokaa (ikkje t aa anbefala! men ellers e Lonely Planet bokji heilt konge altsaa!;p).. skikkeligt dramatisk og skittent, der va et stort rom, masse folk og der va masse blod. Men de va hjelpsomme aa Linn fekk tatt proever og medisiner. I gaar kveld saag d ut t aa gaa bedringens vei, men nei.. Saa i dag har hu vore paa et nytt sjukehus (etter anbefaling fraa Gauda, vaar kjaere forsikring).. aa du aa du for ein forandring! =) Der e reint aa fint og best av alt, Linn ser ut t aa komma seg! D e godt:)
Saa naa blir me her ei stonn t og tar ting litt som det kjeme.. Fleire av oss e ikkje heilt i toppform saa d e nok t d besta aa ta d litt me ro for oss alle egentlig.
Ellers like me Ho Chi Minh og me e vanedyr som Margrethe seie, he he.. Har fonne vaar resturant, igjen. Der har de masse go og billig mat, bananpannekakene e heilt fantastiske!
For aa fortella litt om kor me bur, kan eg sei d saann; me maa gaa igjennom masse trange gater, men d e kje skummelt for me e kje aleina, langs heile gatene bur der familiar aa me kan se rett inn i de smaa hustingaa aa faa me oss alt saa skjer.. tett i tett bur de..! me ser om de sove eller e vaakne, synge karaoke, ser paa tv eller spise paa golvet..osv, fasinerande! D e heilt vilt loeje aa sjaa paa! men ser veldig koseligt ut:o)
men me lige kje karaoke lengre, d ska seiast..! Paa bussar oeve alt her har de karaoken paa full guffe..og d e ikkje alle sangar paa mp3ane vaare som klare aa oeverdoeve lyden, d e t aa bli galen av.. Saa naar me naa itte kvart reise videre, blir d mest sansynlig med tog;D
Sjoel om me ikkje har faatt utforska byen her saa veldig meir enn vaar gate aa 2 sjukehus, va faktisk Marita x 2 i dag paa dagstur ut t et uvisst sted..heh, ja.. me tok vartfall buss lenge..aa saa va me ca de yngste paa turen og av de faa som ikkje va fra Vietnam. Me tok baat, moeje baat.. "The big boat, the small boat and the smallest boat!" Mannen som guida va veldig morsom..han sang aa styrte paa som ein helt=D Me fekk holda stor og sjokk slange!(hoeydepunkt!;)), drikka fersk honning te og vin, smaka kokos snop, lunch og ja, i d heila..ein fin og morsom dagstur!=)
Naar me kom t bake bestilte me med oss take-away pizza fraa vaar kjaere resturant:) og tok turen ut t sjukehuset for aa metta baade dei som hadde tilbringt dagen der og oss som hadde vore paa tur, godt godt..!

Godt Viatnimesisk nyttaar forresten!=)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hei hei !!!!

Ser at malaria tablettar virke mot møje ! T å med mot frykt for ekle slangar, alt dokke komme på, min første tanke var at nå har storesøstera mi gått fra vede....
Såg også ferjå, du begynte vel å ta billettar ombord ? Ka kosta ein tur tru ?
god bedring t dei så trenge d!!!!!

KLEM frå ANNE- MAY

Anonym sa...

E det Linn så farge håret? trudde først det va noken så låg å spydde, men så såg eg at ho sikta kje på doen og den så står øve hadde hanska på seg.. hadde kanskje vært en idé med "etterbilde", viss det hadde latt seg gjør.. :P
Go bedring!
Ber for dåke.. Klem!

Anonym sa...

Marita det va ein ting eg reagerte på når eg såg bilde av deg med den slangen.. Eg forstår meg ikje heilt på deg eg.. Du e redde edderkoppar men det der stora beiste kan du ha rundt halsen.. jaja..
Du vett at slanger e giftige, i motsetning t de små svibå av någen edderkopper her hima.. eg krysse fingrar og teder for at du e kvitt edderkoppkobien når du komme him..
Det hadde vore herligt!! Itte alt du har mått tåla på turen komme ikje det t å bli problem..Elle??

foressten du kunne jo vært med i kveldens duell på senkveld, der måtte nemligt pia tjelta og ei t konkorera me de to løgnasane om kim så va beste slangetemmarane... De måtte fanga fem slanger.. Thomas og harald vant med sine 5 minutt..slangene var gjømt rundt forbi,litt øve alt i ein leiliget..:)Du hadde blitt ein sterk konkurent..!!!

Nei nå må eg finna loppekassen, har såte oppe heila nåttå å skrevet eksamen.. på dagtid nytte det ikje å skriva for då e der så masse så distrahere meg..

Lykke t videre på ferden..

Gla i deg!!!
Klem frå Margit

Margrethe Hanssen sa...

er eivor som farger haaret, jan ove. ganske imponert at du klarte aa se det va haarfarging det va snakk om i grunnen ;) ska se om ikke vi kan faa lagt ut et etterbilde au ja.. hvis ikke faar du bare legge ekstra merke te neste bilde a eivor ;) ellers er det konge at du tenker paa oss i boenn =) =) settes pris paa =)

Marita Sandanger sa...

God aften folkens=)
slangar e naagen flotte og elegante dyr! faarstaar meg kje paa dokken eg, hehe. edderkoppar derimod e grusomt ekle! sikker paa at di sga hiva traadar itte meg aa saa bler eg aldri kvitt di..! aesj! saag paa et program der di spiste STORE edderkoppar - trudde jo eg sgo do! saa edderkoppforbien maa dokke naakk leva med ein stonn te - aa bare innrom det; dokk ser paa det som meir underholdning enn ei plaga!=)

aa saa te maya: klarte aa styra meg. billettsalg-trangen e onna kontroll, hehe=) men maa inromma at di va litt bedre enn oss aa stua paa enkelte av ferjene.! (me har naage aa lera, kjelli!) men di har jo ein liden fordel her med at 99% av trafikken e dei helsikkens(!) mopedane.

va naakk eivor saa farga haaret ja.. du faar venta i spenning paa bilde (hu blei rodtopp, hehe).

aa saa te Margit=) savne thomas og harald! to kjekke karar det! haabe det gaar godt med lesingaa di - herlikeden, du e snart ferdige du! viss du fole for det, kan du alltids legga ein plan for meg te neste aar..! livet her e saa greit, bare reisa ronnt liksom. eg lige det! aa for dokk saa lure; naa fole eg det har blitt ein livstil, ikkje bare ein tur=) har aag itte 6 veger paa tur fonne ud at sekken min e langt fraa toskjen; kan jo aabnast i begge endar jo!

gratulera (i gaar gaar) med dagen te oystein og ellers HAPPY NEW YEAR te adle!
(ps. geir: maa vell innromma at dokk sidde litt bedre enn kapteinane her (se bilde), ikkje akkoratt naage beinaa paa bordet der nei!)

Anonym sa...

Hei Eivor! Håpe dokke e blitt friske adle i hop nå. Julie (Bonnevie Svendsen) har og vore sjuke, men nå e hu med på VM i skiskyting i Østersund. Og vett du koss det gjekk! Hu blei nummer 8, i VM!!!! Ka seie du! Sist me va på skitur, traff me na. Då sko hu egentlig ha vore på NM, men stilte ikkje fordi hu va sjuk. Eg e imponert, men eg har jo venta på det! Og i mårå e det jaktstart! Så me har nåke å gleda oss te me og! Å så glede me oss te å lesa og sjå bildene i frå turen dokkas. E innom flere gonger for dagen. Ha det godt adle i hop! Hold dokke friske! Sjøl om taco e godt, e det kanskje bedre å eta det hima. Knip frå mammo