tirsdag 19. februar 2008

"Hjemme" igjen..







Ja, da var vi tilbake i Thailand, for tredje gang paa kort tid -det er kanskje ikke saa rart at vi begynner aa foele oss litt hjemme her :) Naa kan vi endelig bryfe med vaart gode ordfaaraad igjen! Kan opptil 5 ord ;P Vi tok bussen fra Pakse i Laos og over thaigrensa til Ubon i gaar morges og fant oss et kjoepesenter aa slaa av litt tid paa foer neste buss skulle ta oss videre soerover. Kjoepesenteret var kjempe stort! En kunne lett gaa seg vill, saa jeg var glad jeg ikke gikk aleine ;) Vi fant KFC og tok middagen der, -det sterkeste maaltidet jeg og Sivertsen noen gang har hatt!! Vi saa jo ikke at det stod 'veldig sterkt' paa kyllingvingene (og i Thailand liker de det sterkt og altsaa)! Snoerret rant og svetten pipla vettu.. Maatte kjoele oss ned med en is etterpaa ;P Deretter tilbrakte vi natten i et trangt baksete paa vei til Rayong. Ble lite soevn og vi foelte oss ganske moerbanka etter 15 timer med knaera opp under haka. Heldigvis skulle en del av bussen foer oss saa det ble plass til noen av oss paa gulvet i midtgangen. Derfra gikk turen videre til Koh Chang eller elefantoeya paa godt norsk, hvor vi naa ser fram til et par varme dager paa stranda. Vi bor paa lonely beach (ikke saa ensomt her egentlig da men deilig for det!), vannet er blaatt, vi har akkurat spist en helt FANTASTISK god middag og naa sitter jeg paa internettcafeen og hoerer zeppelin i det naere. Her kan jeg virkelig like meg! :D

4 kommentarer:

Anonym sa...

Dere er kjempeheldige som får oppleve så mye spennende. Og så er dere så flinke til å skrive og legge inn bilder. Mange fine bilder denne gangen. Mange sjarmerende små barn. Ser ut som dere har oppnådd god kontakt med dem.

Det virker som dere nå var vært igjennom en periode med litt varierende bo og søvnforhold. Tærer vel litt på kreftene tenker jeg. Unner dere noen dager med sol, varme og badestrender.(ja, der skulle vi ha vøri......).

Kos dere! :-)

Hilsen Jan F.

Anonym sa...

Hei! høres ut som dere har det supert:D er så bra at dere opdaterer bloggen deres så ofte:) spennende og lese vett!
Klem fra linda

Anonym sa...

Nå har eg vore på loftet å funne meg globus, så nå ska eg fylle med dokke jenter. ( trur kje eg hadde geografi på skulen, huske kje någe av d iallfall )
Kos dokke på straen å drøm om norske MELKESJOKOLADE, den e GOOD så Marita ville sagt.Sorry, men eg måtte berre nevne d.
Knib t heile gjengen!!!!!
Reidun.

Eivor sa...

heihei! vi foeler oss kjempe heldige! :D du er flink med komplimentene jan, det er hyggelig! veldig koselig at dere foelger med! vi setter stor pris paa det :D