lørdag 23. februar 2008

Naa i Bangkok=)






Ei korte oppdatering fraa dei siste dagane=)

-Node naagen herlige dagar paa Koh Chang - sommer og sol m/alt det innebere=) spist paa restaurantar saa laag i strandkaien. plassert paa puder paa golvet ronnt sode smaa bord har me node livet og udsikten=)

-2 skreddesydder kjolar paa meg (dei fleste hadde vell kje vore saa moje i tvil om eg bare hadde skreve Marita helle;) ) Sivertsen har forresten kjopt seg "drideboksa" saa hu kalle det sjol.. Spor du meg saa har eg sitt bedre... Me pose vertfall unsett=)
Eg e klar te bryllup, Camilla! (aa om andre sgo komma paa slige tankar saa stille eg der og, elle ball elle naage.. hehe, har to stykk aa slida ud:) )

- Lopper og lus gjere inntog.. Panikken e te aa ta og fola paa.

- Me har forflytta oss te Bangkok. Ankom midt paa nattestid, men slig saag det jaggu meg kje ud. Goe gang i gandene og ei desperate hora fekk oss te aa trekka paa smilebaandet te tross for at klokkaa va 3.. (huff, det e felt og, eg vett..) Maa aag faa med at om det va go gang her paa kveldstid - saa e det kaos paa dagtid.

-Dagen har gaatt te shopping. Linn og Margrethe bestemte seg for aa gaa te senteret, mens eg aa Marita fant ud me sgo traala gadaa me bur i (den e konge! heilt te du sga legga deg..) Itte 5 min hadde me myssta kvarandre, og naar me traftes igjen seie tuttaa at hu har hatt ein bedre dag enn paa lenge (takk for den seie eg...!) Hehe, men det e herligt aa gaa i eget tempo aag av aa te, sga naa seiast det=) (te mamma: me bur i gadaa me gjekk i, ikkje vanskeligt aa finna tebage der og det va midt paa dagen! ingen gronn te aa stressa;) )

-Me bur i 30. etasje.. ser jedna kje slig ud, men gaa trappene sjol saa seie du naage aent=) Me bur paa rom nr. 23 (det e egentligt 13 si det ikkje finnst.. ulykke..) og 12 (som e rett paa siaa), og for dei som har sett "the beach" som e spelt inn her saa vett dokk at det ikkje va naage fint syn saa motte Leonardo der... Men det saa seie eg god natt! (og det e aag sjolsagt gronnen te rode..)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Å så nydelige hu var i den blå kjolen sa ein stolte pappa.
Må kje tru at eg stresse men d e jo litt skummelt å vera mammaen din av å t!!!!!
Me vente spent på bilde av den andra marita, dokke e herlige.
Godt eg kje e med dokke hadde sulla grasat i 30 etasje ,uff.
Kos dokke med tigrane, store pus d.

Klem fra Fogn

Anonym sa...

Hei, hei!
Dokke sove nå, får eg tru.
Flotte kjolar på ei flotte jenta!
Såg du hadde fått deg tatovering, stilige den! Ingenting så går meg forbi, mammaen din hd kje sett d før eg sa d. Ka gjer du?
I dag e Herman 4 år, tenk d.Stort karnevalselskap på Tananger. Farmor måtte berre sei d!
Her har regnet styrta ned heile dagen, så nyd solå for heila slektå, du!
Hb dokke har fått samla inn penger, d komme vel godt med.

Ha det rektig så bra alle fem!

Klem fra Stavanger!

Mirjam sa...

hei margrethe! koselig å høre fra deg. Takk for kortet, jeg fikk samme merkelige lapp som marte med kortet=) hehe, utrolig morsomt.

Anonym sa...

Måtte bare nevna, at den dritebokso, den va en smule gjennomsiktig.. men ta det me ro, eg ska kje sei det t noken ;P Sånn ellers, fine kjoler!

Anonym sa...

Heia ;o)
Det va någen rektigt fine kjolar te den flotta jentå.. Du treng'kje skylda på andre sine bryllup, -du kan jo kanskje begynna å planlegga ditt eget ;o) Kjolene sko holla jaffal..

Eg la akkurat så moster fysst merke te tatoveringen før eg så kjolen, faktisk.. Men den va jo nusselige den ;o)

30. etasje ja.. uuuææææææhhhhh..

Kos dokke fortsatt, og lykke te i mårå. Håbe dokke har fått møje u-hjelp med dokke..

Klem fra tante-tone

Marita Sandanger sa...

Det har kommt ein liden tatovering paa foden min ja=) ein liden gekko=)

Anonym sa...

Heisann alle 5! Har vært fryktelig dårlig til å skrive kommentarer til dere.. Men følger med!! Stas å se massevis av bilder. Steikje så mye som dere opplever! Blir ganske så imponert. Har allerede begynt å glede meg til sommeren, når dere inntar fedrelandet med massevis å fortelle! Dere er knall!

En stor klem til hver av dere fra Vegard i Oslobyn

Anonym sa...

Hei Marita Sandanger
Ja, no har eg også fått lært korleis eg skal gå inn på di reiseside. Sende penger til deg i går. Det var noko nydelige kjoler. Du poserte som ei ekte fotomodell.
Lykke til vidare Kos Dykk
Helsing Onkel Njål og tante Kitt

Anonym sa...

Hei ijenn, maritax2! Eg får sei så di andre - fine kjolar å nice tattoo!:) Eg savne dåkk litt, men d e jo godt me så møje oppdatering her på bloggen då! Håbe dåkk får ein deilige påske om ikkje så lenge, viss di i d heila tatt feire d der dåkk ska verr? Gla i dåkk:*