fredag 11. januar 2008

Ein liden personlige hilsen fraa Sandangeren=)


Te mine kjaere=)
Kjekt dokke e aktive paa bloggen - det kjennest godt=)
Har det supert! men eg savne dokke jo aag! men saa har eg dokke jo trygt plassert heima daa. har nettopp vore aa faatt massasje naa=) Mmmmm! oljemassasje, aah=) 1 time for rundt 100 lappen=) kroppen kjennet saa god som ny. aa det va virkeligt det ein maa kalla kroppsmassasje, hu va borti dei fleste plasser, men ingen gronn te aa var sjenert, elle ka?=) saa naa skinne eg og lokte lavendel=)

aa te slutt te oyvind - ingen jungelmann i sikte, hehe, men plutseligt finne eg vell ein i et tre=) di e sode her daa, han eine kom nettopp med ein fruktsalat forma som et hjerta te meg. faar helle finna meg ein sjomann naar eg kjeme att=) gla i deg, gla i dokk!

Klem fraa Marita=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hjelpe meg for ein rare baby du har fått. Ta den med deg him. Ser du har det kjekt Marita. Kjempeglad i deg søster mi. Klem fra Anne-May.

Anonym sa...

Hey Maya=) how do you do? abekatten va kjempe sode, va ann ikkje? sga prova aa smugla me meg ein heim;) kanskje ikkje saa overraskane saa smelta ann meg te di grader. aa naar me sgo gaa hang ann seg ronnt foden min... huff, virka kje saa alle dyraa der hadde det liga godt (aa sjolsagt sgo eg og linn faa den saa blei behandla verst..)

ellers saa har eg faatt ein litt pink-versjon av brunfarge=) hehe, sterke sol i dag!

savne deg, litle tuttla=) du e sode og rett aa slett super! ta godt vare paa deg sjol der heima, du e gull verdt=)

Men naa vill kje rompaa sidda lenger i ro, saa me snakkast seinare! kje vovven min ein kos (og daa meine eg colaen!)

Hels!
Klem Marita=)