onsdag 23. januar 2008

Te mitt kjaere skift, og M/F Stavangers beste=)

Tenk i kveld gaar dokke paa igjen.., uden meg.. rart egentligt at livet gaar videre heima, faar det foles litt som det stoppe opp naar ein reise vekk..! Fant ud eg ville senda dokke ei lidaa helsing og onska dokke naagen fine veger ombord! (kort va planen, men fekk aldri rauaa i gir..)Eg har det, som dokk kanskje har forstaatt viss dokk har vore inne paa bloggen, veldigt bra=) Eg e varme og goe=) huff, tenke paa stakkars Kjelli saa maa staa aa varma seg innte royraa dei neste vegene.. livet e hardt, kjaere;) (huska nasen! viktig!)

Treffe masse spennande folk og nye kulturar=) e moje aa sjaa! Nydeligt=) i maaraa sga eg og to av di andre paa baattur (det betyr meir snorkling og hjerta i halsen...!). men maa jo gjer naage for aa opprettholda baadlivet!

Ellers e eg ganske forvirra av kursar og valutta (unnskyld meg men hadde det kje vore enklare om me hadde same myntenhed i alle land...!) har vurdert aa ringa kjelli faar reknehjelp naagen ganger.. hehe;) ka va naa 7,5 gange 100 igjen...?

Takk for 8 flotte maanar! Dokk e naagen flotte karar=) Eg hadde aldri, aa daa meine eg aldri trudd at eg kom te aa gaa av med taarevaade kinn den dagen eg gjekk paa.. (dei fleste synsa eg e moje loyen..) det som saag ud te aa ble et langt halvaar, gjekk ove all forventing=) aa sjolsagt gjorde det det, eg hadde jo kjelli som e underholding 24/7 med mi sia! det blei moje loye, maatte ofta ty te latteren faar aa sei det saann (men det e herligt aa gaa opp ei trapp uden naagen saa snofle i fodne mine!) du e bare super - stolt ove aa var i slekt med deg=) satse paa me tar julafeiring ilag neste aar aag, hehe=)

Aa saa Geir daa=) du e jo bare goe! du e vanskelige aa ikkje ble glae i rett og slett=) va saa glae naar eg saag deg paa flyplassen! aa dei andre va ovejidde ove unge og kjekke kaptein=) satse paa aa ble styrmann med di sia;)

Kurt e naa aag te aa var ein sjolforelska og arrogante jaevelen, jysla kjekke;) spinngalen te tross..! toskje du tottla deg bort paa dei hurtigbaadane..

Aa saa Oddvar daa, med litt korte bokser og den goe latteren=) du har skremt livet av meg meir enn ein gong! lykke te med kabalen og haabe det gaar godt med den litle!

God vaktperiode=) ed godt, kjelli kan viss han vill=) aa dokk maa helsa di andre: Thomas, han andre Geir og ikkje minst den kjekke kaimaen paa Tau=) hehe, ++!

Klem fraa matrosen saa mangle! du maa helsa te svanene mine, geir=)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Marita!

Det va koseli du tenke på åkke idag. Bli rart å ikje sjå smile ditt når mi går ombord ikveld. Å når mi ikje ser dg høre mi vertfall k du e henne. Enten ein latter i ganga, på UHFèn ellar musikken i messa.

Mat bli nokk ikje som mi e vant t m dg.(Du gløymte å skriva handle lista). Men "kjell spesial" va ein favorit før du kom, så de ska nokk bli møye a dn.

Ska hilsa svanan dine.

Ha ein fortsatt kjempe fin tur, å pass på dg sjøl.

Geir

Vangen sa...

Hey. Ville bare takka for korte me fekk her i forgårs, skikkelig koselig:-) Tenke på dåkk der ute i verden vett du. Håpe alt går omtrent smertefritt og at stemningå e bra!

Anonym sa...

Eg høyre jo ikkje til mannskapet, men eg har prøvd å seie noko mange gonger. Det har ikkje gått,nå prøver eg igjen. Kjekt å følgje dokke! Eg les med stor interesse!