mandag 21. januar 2008

Krabi=)





Me e paa Krabi=) aa det e flott=) nydelige laaaaaaaaaaange strender - bilder vill komma (belive me, me e altfor glae i aa provaa aa gjer dokke sjalu te aa la ver!) Har hatt ei natt i Phuket naa fysst, aah, eg likte den byen! (bilde av Marita med alle pengene e der i fraa) minde meg om sor-amerika! mopedar me altfor mange folk, elektrisitet saa gnistra, smaa sode butikkar (den store forskjellen her e vell at folkaa i S-A e langt meir behagelige..) nja, di e naa kjekke desse thai folkaa aag..! aa saa va det rotter (Maritaane - wheeeeeeeeeee!) og kakkelakkar (Linn - wheeeeeeeeee!) hehe, sov godt daa, sjol om det va ei seng du hadde daua viss du hadde hoppt i, hehe=)


det e varmt der!! HOT HOT HOT! 29 grader naar me landa i gaar kveld itte at solaa hadde gaatt ner! tog buss (vill heller sei maxitaxi, gudd=) med air condition, kosta liksom bare 25 for 3 timars tur. lige prisane altsaa! fant oss ein fine plass aa var - herligt! aa naa e det ein heilt fantstiske solnedganger (eg viss bare maa faa med meg sei han der duden..) jepp, det va fint! dei andre e aa sjekke dykketurar. sga visst var heilt fantastisk her MEN (og det e ett stort men!) det e haiar her! aa faar ei saa e pissredde av aa bada i Norge, har kje hjerta godt av det! bade jo her daa, med hjerta i halsen! aa i maaraa bler det snorkling paa Phi Phi (der The Beach blei spelt inn!) saa grenser bler toyd, men eg trur det e verdt det! ser kjempe flott ud der!! Me glede oss adle i hob=)


Aa te slutt - eg trur eg bejynne aa liga peanotter - yes!

7 kommentarer:

Marita Sandanger sa...

et sporsmaal te mamma; om eg har aldri likt peanotter? ikkje naar eg va liden ein gong? Aa det sama gjelde banan? =)

Anonym sa...

Når du var liten likte du berre fiskepinnar. Banan har du nå ede, elle kansje eg trøkte d i deg, huske kje!!!
Ein ting t, DU så e odelsjenta kan kje hyla for någen rotter.
Kos dokke videre, me fylle med.
Klem fra mamma på Fogn

Anonym sa...

Hei igjen!
Må sei dåkke e flinke å la oss få fylla me på¨turen, lige d kjempegodt. Likte dåkke i lilla klær, va fine då!
Ellers må eg sei som Eivor si mamma,ikkje gå åleina! Litt formaning, me e jo så gla i og redde for dåkke!
Her e der regn, regn!Kunne delt litt på været, d fina, meine eg.
Lykke te me snorklingå, ska ver gøy d!
Kjempeklem te alle fem!!!!!!

Anonym sa...

ojoj! Store ting skjer! Marita spise peanøtter! hehe:) Har fått mld av deg:) Satte pris på de alle:) Eg hb du fekk svar! Eg sendte jaffal to mld for å ver sikker på at du fekk di:) Tenke masse på dåkkår! Heila tiå:) Kos dåkkår videre! Og hils t alle:) (altså alle dåkkår 5;) klem

Anonym sa...

E kje beskjeden, og vett at dåke har mail (old news liksom :P ) men har vel egentlig ikkje så masse å sei.. Altså dåke har det jo bra, så det e kje vits i å spørr om, og alt det andra en kan lura på, fortelle dåke jo gjennom bloggen.. Må vel sei at eg e kje misunnelig heller.. (virke så stress me å reisa fra plass t plass.. ikkje fred å få på en måte) Men eg savne dåke masse, og om eg hadde vært me på turen eller dåke hadde bare blitt heima så e det ett fett for meg.. Location dosen't matter, the people does.. ;) Vell.. Gla i dåke!

Og PS: formaninga om å ikkje gå åleina, vett eg av erfaring at går inn det eina øra og ut det andra, så eg vil heller sei; prøv å ikkje gå så masse på sånne "solo"-tura.. :P

Vangen sa...

EG MISUNNE DÅKK!

Anonym sa...

ikkje min feil at fodne bare gaar avgaarde...! hehe, men eg e blitt bedre=) har jo verken deg elle ole b te aa passa paa meg her (naar eg f.eks. plutseligt ser ein mc.donald's..!). Glae i deg, Jan Ove=)

Klem Marita Sandanger