torsdag 10. januar 2008

Koh Pah Ngan










Me e paa ei lidaa oy udfore Koh Samui i Thailand. aa du og du, det e himmel paa jord altsaa! me leve som kongar,evntuelt dronningar=) and we like it=) fantastisk! bur i ein liden bongalow paa strandaa (5 jenter og to dobbelsenger, intimt og godt!), har badebasseng, bobblebad, strand, solsenger, goe mad, verdens hyggeliggaste folk (og di trur eg, Sandanger, bringe lykke pga haarfagen - hehe, sa eg ikkje maatte bli overraska om naagen sporte om eg konne haalla babyen deiras aa saan=) koss me fant denne plassen e et under!=) aa me batale 20 kroner naattaa!!! sykt sykt sykt!=) myggen fylle dessverre med paa kjopet - drikke gin=) Me har det godt=)! Linn har allerede benytta seg av thaimasasjen(se bilde, di knakk damaa jo), me andre fylle snart hakk i hel=) aa saa har me faatt ein ny romkamerat, ei enorme firfirsla=) kult! Ingen syge, minnimalt solbrente og me har fortsatt roen=) elefantriding bler det og=)


Overnattingaa paa flyplassen gjekk smerte fritt=) me okkuperte et hjorna og flytta inn=) musikk i oyrene, saaveposar og lappar foran oyene - Zzzz=)




Men me tenke paa dokk stakkars folk saa fryse i heimlandet - me e varme=)

8 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅÅÅHHHH!!! =( Eg vill oooooog!

Marita Sivertsen sa...

D forstaar eg godt;) Virkeligt FANTASTISK!=)me glede oss t aa faa bruk for boka di Sissel,Tusen takk igjen! ser at nabo bongalowen har gitar;)

Anonym sa...

Drikke gin ????? Mammaen din og tanten din forsto'kje heilt det ?? Me trodde'kje atte du visste ka det va... he-he...
Kos dokke me paraplydrinkane dokke, men ta det endeligt med ro... ;o)

ottar sa...

Kva slag gin er det de drikk - er det Golden Cock? Den skal vera god med heimsleg einersmak og det heile. Kjekt å høyra at det går bra og at de har det greit. Det går som vanleg greit her heime og. Vil helsa dokke med Ivar Aasen sitat for 1o. januar: "Den som heve Ærend i alle Hus, han finn ikkje alle Mann heime." Lykke til vidare. Onkel Ottar

Anonym sa...

Dette såg fristanes ud..seie så Marita sa når hu va lidn...reise snart ed od!
Men fodla sengå me jenter????

Klem fra Forusgjengen!!!!!!!

Anonym sa...

Det e bra dåkk har det kjekt. Men ikkj svi skinkene for møje. Og frøken Sandanger husk at når du ikkj får komma heim med ein palmeklatrar. Du ska finn deg ein sjømann i Tide (Stavangerske). Dette håpe eg både mannskapet på MF Stavanger og mange andre på båtane lese og tar det te seg. Ellers husk ting du ska huska og forbered deg på at du og ska passa på 2 små jenter i nabolaget når du kjeme heim.

Anonym sa...

Gidd å frist ein eksamenslesar sånn! Veldig bra blogg! Sga lesa litt bedre når eg e ferdige me dette hersens kjøret.

onkel berge sa...

nå prøver onkel berge seg og .
eg skulle nok ha vore med å smakt eg og .så kunne eg lert deg det .
kos der snskkes