tirsdag 29. januar 2008

nattbad-sitat av Linn

"Pokker, eg har penger i puppen"

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ikkje dom idé å legga ut sitato her nei :P Like det! Fortsett sånn..

Anonym sa...

Hallo Marita!!:) Er innom å lese på bloggen, utrolig kjekt å underholdene må eg sei!:) Dessuten så er eg aldri så lite misunnelig... Varme og kvite strender, JA det friste! Oppdatering fra Sandeid-ruten: det regner oppover og blåser i alle vindretninger;) Såg at du ønska deg ein apekatt og lurte på om det er sånn at me kan legga inn ønsker her?? For då ønsker eg meg ein koalabjørn å så ein surfer fra Australia. Så skal eg ta med ein bonde/sjømann fra Sandeid (eller nedstrand) om det kunne være av interesse?? Pass godt på dokken sjøl og kos dokken heile veien!:) Stor klem fra Ruth Silje.

Anonym sa...

hei, Eivor.
Ville bare si at vi har vært innom og sett på sidene. Ser nydelig ut, håper dere har det bra! :-)
Vær forsiktig og kos dere alle sammen. >Bare "litt" misunnelig:-) Klem fra Tante Ragnhild m/ fam.

Sissel sa...

Smarte folk =P

Sku nu egentlig bære klag på at ikkje eg og ha fått smilefjes på blogg-linkan dåkkers ;) Kan ikkje ha nå forskjellsbehandling her - og i så fall budre dæ gå andre veien! EG burde ha smilefjæs, ikkje di andre ;)

Anonym sa...

Men sånn går nu dagan. Kor mange rein har du i banken??

Anonym sa...

hahaha - klassisk linn, klassisk

Marita Sandanger sa...

takk for oppdatering av sandeiudrutaa - meget interessant=) surfar sga me sjaa om kan finnast! muligens det e to for ein - aa daa sga eg naakk faa sendt ein te norge=)

synsa det e veldigt saa mange fylle med paa bloggen! gudd gudd=)

sorry smilefjes, sissel. dei andre la eg te i dei tider eg va i kalde norge, her gaar det litt i hytt aa ver (skylde paa malariatablettane..!)

Eivor sa...

Hei tante Ragnhild og resten!
Koselig at dere foelger med! Vi har det bra og koser oss masse masse :D Haaper det gaar fint der hjemme ogsaa! Stor klem :)

Anonym sa...

Heia Marita!!

Fine blogg dåkke har lagt t her på denne siå. Ein fine måte å bevara de fantastiske opplevelsane på. Bler litt misunnlige når eg ser bilde av deg på stranda, der det ser ut som du bare nyte livet!! Men det e sånn det ska var! Her hima e der snø og kladt. Har hatt min siste skuledag. Nå gjenstår ein himaeksamen og bacheloroppgaven. Tenk at me har fri 3 mnd t å skriva bacheloren på, eg komme t å gå på veggene... Men når det e sagt så e jo ikje eg kjent for å var den mest effektive.. bjynne vel de 2 siste vegene før me ska levera.. så best eg holde meg oppdaterte på denne siå så eg vett kor dåkke befinne dåkke t einkvar tid.. så kansje eg oppsøke dåkke når eg trenge ein pause fra skrivingå.. kim vett!! Lykke t på reiså...

ps: Sko helsa fra de 2 gamle. Mamma lurte på om du va på fogn på bilde me den søde valpen..hehe.. Du ser kor eg har vede mitt fra.. Eple falle ikje langt fra stammen!!

Store klem fra Sysjenbodnet:)Gla ideg!