tirsdag 22. januar 2008

Phi Phi!!!





























The Beach


















Unskyld uttrykket, men HERREGUD me har snorkla midt udpaa sjoen! der med haiar og alt! saag heldigvis spor du meg (Linn haapte derimod paa det sterkaste det motsatte..!). di e visst ikkje saa veldigt farlige, HAHA, di har naa drept folk for saa di lure kje meg. Det seiest daa derimod at dei fleste her e planteeterar og for smaa te aa drepa mennesker.. Dei 4 andre storkoste seg i vatne, va masse aa sjaa! Linn og Sivertsen hadde me te aa me problemer med aa faa med den eine gongen, hehe=) aa eivor forsvinne jo rett som det e! me saag nemofiskar blant aent, + ein rekke fargerike og ganske store fiskar=) me fekk klappa naagen og ein krasja med brillene mine=) va skikkeligt fint, det sga eg innromma! aa saa lenge dei andre bytta paa aa holda meg i haandaa gjekk det fint=) va innom ein del fine strender og snorkleplasser + ein gong hoppte me bare udi midt utpaa der! villt altsaa, eg har aldri vaagte dei i Norge ein gong! men vannet her e jo turkist og krystallklart!

Aa saa fekk me sidda i same sanden som Leonardo DiCaprio (men enegga tvilling i folge TwinFactor..) aa bare det va jo verdt kvar krona hehe. einaste saa va litt domt va at det va et par andre aag som hadde fonne ud at det va der "The Beach" blei spelt inn.. men stas altsaa, maen e gudd=)

Me fekk ein del baattur og solaa skinne - NICE=) vannet her (saerligt her me bur) e varmt altsaa! skikkeligt varmt=) Blei henta halv 9 i dag tidligt, og blei levert igjen (hehe) ca 5=)

Dokkingaa ga meirsmak. Eivor og Margrethe sga naa ta dykkekurs her te aa med! jaja, di e naa kje dei fysste saa bler spist av hai i Thailand vertfall...

Aa ein ting te eg maa faa med! I gaar va eg, Margrethe (aa foler du naa? sei det paa sorlands og det e loye=) )og Sivertsen aa tog massasje=) Mmmmm!

Det e ein herlige plass me e=) + gratis internett (loye kor herligt og avslappande det e aa finna ein data her, heima e jo eg og den der dataen ikkje akkoratt saa goe venner...! Men her e det digg!)

Snakkes=) naa sga me grilla! mad altsaa=)
Det besta eg vett e ananas viss dokke lure! Hehe, me satt forresten aa dromte om komla, kjottkaker og fisk ein dag=) (aa daa tenke eg ikkje gabbas!)

skrive litt surrete, ser nesten ud som eg har skreve det sjol...






(Takket vaere Linn har me naa fonne ein enkel maade aa legga inn bilder paa - det gaar 100 ganger raskare!)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ska sei!!! At marita vågte å vera ute ilag med haiane e vel eit under. At du vågte å jobba på ferjå, der var sikkert haiar rundt den og ha ha. Hadde du vore hima sko du vel gått på jobb i kveld,blir nok roligt å fredeligt for dei ombord der nå!!!!!
Hadet forsatt bra jenter!!

Mamma på Fogn

Anonym sa...

Så flotte bilder! Moster e me, ser du! Kooooooos dåkker videre!
Klemmmmmm!!!!!!!

Anonym sa...

Å, dåkk e sååå heldige jenter! Hørres heilt fantastisk ud å verr på tur nå, å d virke som dåkk nyde d te fulle. Bra!:) Eg hadde lagra bloggen fra HongKong som startsia, å trudde eg hadde lagra heile bloggen. Så for meg virka d som der aldri kom oppdatering, men så sa Marie at dåkk hadde lagt ud masse nytt.. Så d blei jaffal møje å lesa på ein gong - kjekt! E veldigt gla i dåkk, d e kje d sama å reisa heim te Finnøy når ikkje du Marita (velg sjøl kim) ike sidde i kassen på Coop'en! Her har d snødd såvidt idag, ellers e der jo såklart sol å varmt. Not..;) Kos dåkk masse jenter, d har dåkk fortjent!:):)

Elin sa...

Det ser ut som dåkke he det fantastisk!!!!;o)
Kos dåkke ufatteligt!!!
Tenke på dåkke vett dåkke;o)
Så sidde eg her i kalde Norge å ser på at dåkke e i varmen, litt feigt ja;o) hehe..
Misunne dåkke enn hau!!;o)

Anonym sa...

Hei dokke adle samen..
Ska sei dokke e flinke å holda oss orienterte på alt dokker foretar dokke, -eller kanskje nesten alt må me kanskje sei.
Kanon-spennande å følga med dokke, det e blitt fast gjøremål kver dag å logga på bloggen dokkas.. ;o)

Kos dokke møje i varmen, 'kje møje varmt her hjemma må vida.

Ellers e det jo fantastiske bilder så blir lagt ud, hørre hjemma i ein Star Tour-katalog spør du meg..

Vær endeligt forsiktige, vær jaffal aldri mindre enn to på oppdagelsesferdene dokkas ;o))

Klem fra tante tone

Marita Sivertsen sa...

Camilla!=) Maa sei d ja, me e heldige! og solbrendte;) kjekt at du merke at ikkje e der paa coop'en, me faar ta d igjen i sommar! heilt sikkert,hehe..trur eg trenge pengene..:)
Haape at alt e bra me daakk heima og tuusen takk for kortet du sendte med meg! Kjekt aa ha, lesa og aa ta fram i blandt=)

Anonym sa...

The Beach - Virke som ein heilt fantastiske plass, nydeligt!! Himmelen spør du meg..

Have Fun :)

Helsing Margit