fredag 18. januar 2008

Kuala Lumpur=)

Ein litt slappe dag, sov lenge (og fortjent itte ein rimeligt harde togtur natt for dei fleste.) Har vore litt ronnt, eg og margrethe va aa smaashoppa litt i gaar kveld, maa vell sei det bler moje bare se, men ikke sore. men det va kjekt=) beauty and cute=) very special we know=) hehe, di e ganske innpaaslidne her (takk og lov for evnene te aa lokka oyrene naar ting bler uinnteressant. ser du, det e godt faar naage, mamma!) dessuten e me viss litt for breie ove rauaa te dei fleste klenaa her, men di e jysla hjelpsomme her! Om ein saa vidt faar boksaa ove knenaa saa e di alltids med aa hale og drar litt bare for sikkerhetsskyld, hehe=)


Har aag vore paa ein liden reggae-bar. skamkule! stakkars linn e litt slakke.. =( kinoen i gaar konna te knekken paa naagen aa ein kvar! eg og marita kroyb saa godt me konne inn i singlettane vaare, og det va kje bare bare aa reisa seg aa gaa ud faar aa sei det saann.. hehe=)


ellers har me mott ein del shemale (unnskyld meg altsaa, men eg trur kje eg lige det...) einaste trikse e aa se itte adamseple elle ballar... ellers saa ser me naa gjerna litt tvilsomme ud sjol med det der magebelte nere boksaa...
aa me bur for 15,- nataa=)


Snakkast folkens!


8 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, FANTASTISK ;) Satsa på at eg tvilsomt magebelte neri boksa hold farlige voldtektsmenn unna =P
Men nu syns eg dåkker ska drit i alt anna og kom direkte tel Cuba ;)

Anonym sa...

Hørres litt skummelt ud, syns eg.
Pass godt på kvarandre!
Forstår kje koffor dåkke må sjå itte adamseple og ballar? Sko hatt svar på d og,men, men.
Her i Stavanger regne og blåse d,kun innevær.
God tur videre, kjekt å fylla me dåkke! Flotte bilder! Klem!!!!!!!

Anonym sa...

Eg tok kje den der me kinoen eg, alt det andra va vel "bankers".. va det kaldt? og koffor kunne dåke kje bare gå ut?
Og sissel, du e kje på cuba engang (ennå) :P så ka du mase ette? xD

Anonym sa...

Der fekk eg den!!! Takk min kjære datter. Forstår nå koffor eg av å t kje får kontakt. Uintressant javel.
Eg forstod kje alt du skreiv men heldigvis så har me ein oversetter i fam.
Pass godt på kvarandre å ha alarmen med.
Sivertsen, husk ka du lova meg!!!!!
Klem fra mamma på Fogn

Anonym sa...

Koss va det der med ballane Marita. Kjennde du itte???

Marita Sivertsen sa...

hehe.. grunnen t at me maa se itte adamseple aa ballar e at d rett aa slett e d einaste som bevise naage som helst;) litt kjekt aa veta om servitoeren e mann eller dama..sarlig naar dei ser meir ut som ei dama enn oss, mens me samtidig faar ein rar foelelse av at alt ikkje e som d ein gong var..aa saa e d stemmen daa.
Aa kinoen Jan ove, ja der va iskaldt!! hmm..vett kje heilt koffer me ikkje bare kunne gaa ut egentlig. me konne jo d, va kanskje litt moeje folk i veien..!?
Og mammaen pa fogn, slapp av, alt under kontroll! 20 aar vettu;)
sist, men ikkje minst; Marita kjendte ikkje itte.. hu saag adamseple=)
Me komme t Cuba naar d e tiaa for d Sissel:)Glede oss vanvittig t aa treffa deg!!

Anonym sa...

Frøken Sandanger hadde hatt godt av å kjenna itte:)

Marita Sandanger sa...

Oyvind!! det u du saa skrive, trenge kje ha anonym, kjaere deg, lett aa avslora! kjende kje itte nei, og det frista lide!

Ellers te moster og jan ove - det e greit, ikkje alt dokk sga forstaa!